internetten para kazanma| Yazitör Starter ile internetten para kazanılır mı?

İnternetten para kazanmak için hazırlanmış ürünlerden olan Yazitör Starter ile internetten para kazanılır mı? Ürün hakkında ürünü bizzat inceleyerek aldığımız notları sizlere aktarmaya çalışacağım.


İnternetten para kazanmak için hazırlanmış Yazitör Starter piyasadaki en kapsamlı ve anlaşılır ürünler arasında dikkat çekiyor ve sizi hedefe en hızlı şekilde götürecek şekilde hazırlanmış.

Güvenirlilik açısından sıkıntı olacak bir durum göremedim. Türkiye’de insanlar bu tarz internetten para kazanma yöntemlerinden dolandırılacağından korkarak uzak durmaktadır. Ama Yazitör Starter’de bu konuda şüphe götürecek bir durum yok. Çünkü bildiğimiz güvenilir bir yöntemle kazancı anlatıyor. Kazandıklarımızı tamamen Google’dan alıyoruz. Peki siz kazanıyor musunuz? Diye soracaksınız. Evet bende kazanıyorum, ortalama 7-8 aydır bu işle uğraşmama ve sıfırdan başlamama rağmen kendime göre fena sayılmayacak derecede kazanıyorum, buna inanabilirsiniz. İnanmayan arkadaşlar sitemin sitemizin en alt bölümünde yer alan BİZE ULAŞIN bölümünden her türlü soruyu sorabilirler. Ayrıca sitemizde kazanç kanıtları (incele) da mevcuttur. Anlatılanlar tamamen doğru diyebiliriz. Söylenenleri yaptığınız sürece internetten üzerinden para kazanmak hiç de zor değil.

** Destek: ürün sahibine attığımız destek taleplerine hemen geri dönüş  yaparak gerekli bilgilendirmelerde bulunmuştur. Bu konuda da tam destek veriliyor.

*** İçerik: içerik konusunda da aslında hızlıca sonuca götürecek cinsten bilgiler vermiş gereksizleri atmış. O yüzden olumlu düşünüyorum, zaten o yüzden bir yazitör kavramı çıkmış. Yazitör Starter yeni başlayan arkadaşları hızlıca sonuca götürecek ve internetten para kazanmak hayal olmayacaktır.

*.* Sonuç olarak: Ürünü tavsiye  ediyorum. Dijital bir ürün, internet üzerinden indiriyorsunuz.  45 TL gibi bir ücreti var ancak tabiri caizse kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez diye de bir atasözümüz var. Bu işe bir yerden başlayacaksanız sizlere bu ürünü tavsiye ederim.


Ürün hakkındaki detaylı yazımıza  BURADAN ulaşabilir, 
Ürünün resmi sayfası için >>> BURAYA TIKLAYINIZ



YAZİTÖR HAKKINDA KULLANICI YORUMLARI

Işıl Başvur(12.12.2012)

Ben Yazitör Ürün aldım ve tanıdıklarımada facebookdan ve maille tavsiye ediyorum.Daha sonra Ürün sahibi ile iletişimim sonrasında bu tavsiyelerimden de kaznacağımı öğrendim. Şunu söylemeliyim ki insanlar gerçekten birşey bilmiyorlar. Halbuki ne kadar kolay ve basit şeylerle para kazanılabiliyormuş. Evet böyle söylüyordum ama farkettim ki daha çok şey var yani Yazitör Starter gerçekten benim ufkumu açtı ve çalışmaya başladım.


Fatma(12.12.2012)

Yazitör Olarak Çalışmak gerçekten çok kazançlı.Ben başka bir iş yapmıyorum 3 tane çocuğum var ev hanımıyım. Yazitör Bilgilerini edindikten sonra eğitim setinde anlatılanları uygulamave kazanmaya başladım.İlk başlarda merak ve öğrenme heyecanından dolayı günde 3-4 saat internette vaktimi geçiriyordum ama şimdi günde ortalama yarım saat -1 saat yazı yazarak gelir elde ediyorum.


İzmirden Sevilay(Muhasebe)(04.01.2013)

Yazitör nedir? Yazitör olmak bir meslektir.Ve bunu icra ederkende herhangi bir başka masraf yok gider yok. En avantajlı kısmı aylık 1000 tl ye günde 10 saat muhasabeci olarak çalışıp yol parası kıyafet ve diğer masraflarla zaten aylık 300 tl si gidiyor. Şimdi ekstradan Yazitörlük yapıyorum.Sadece mesai saati içinde kendime vakit çıkarıyorum bu işi yapıyorum hemde daha çok çalışıyormuş gibi gözüküyorum. Şimdi çift maaş gibi oldum artık işimede daha bir mutlu geliyorum..


Ayşegül Bulan(17.01.2013)

Allah(c.c.) içinden geçenleri biliyor yıllarca kendi defterime pasta tariflerimi yazmıştım. Kendi kendime diyordum o kadar tarif yazdım. Çoğunuda yapmıyorum boşa gitti diye.. Şimdi o kadar çok işime yaradı ki acaip kazanç ve zaman tasarrufu ettim.


Zakir GÜMÜŞ(17.01.2013)

Yazı Yazmak bir sanat, duygu düşünce ve hislerimi kaleme dökerken boşluğu yazitör dolduruyor. Kısaca şöyle diyebiliriz. Hislerimizi DUYGUSALA bağlamanın yolu Yazitör olmaktan geçer..


Yeliz-Elbistan(30.01.2013)

Yazitör Starter aldım adım adım güzel anlatılmış. Şimdi ne yapacağım diye sormuyorsunuz. Güzel bir rehber ve Yazitör olmak gerçekten üst kademe bir iş-meslek daha yolun başındayım gibi geliyor. Öğrendiğimiz çok değişik şeyler var..


Zeki Gürsel Adıyaman(17.02.2013)

Türkiyede çalışılan işlerin çoğu standart herkesin hergün gitgel yaptığı işler. Bana kabiliyetimi kullanabileceğim güzel bir fırsat oldu. Yapmak istediklerim hakkında görüşmek isterim.


Çınar Benli 28.02.2013(28.02.2013)

Yazitör Starter alalı 5 gün oldu ve gerçekten çok hoşuma gitti. Birkere kazanmama gibi bir durum yok, Garanti kazandırıyor yani.Şu an için yazı yazarak para kazanmaya başladım ayrıca bu anında kazanç yöntemiyle de ilk 5 günde ekstradan 142 tl para kazandım.


Saliha GÜVEN(08.09.2013)

Bir süredir takip ediyordum nedir nedeğildir diye ve en son karar verdim bende bu eğitime katılmaya. Şimdi bende yazitör olarak para kazanmaya başladım. Yazitör Starter ile birlikte aklınızda ne yazacam nereye yazacam nasıl kazanacam gibi sorular kalmıyor içeriğinde hepsi detaylı anlatılıyor ve hemen çalışmalara başlıyorsunuz. Ben yazmayı çok seviyorum bu tam benim işim.Teşekkürler.


Buket Küçükyar(14.01.2014)(14.01.2014)

Yazitör Starter ile tanışalı yaklaşık 3 hafta oldu normalde değişik firmalarda network marketing sistemlerle para kazanıyordum. Şimdi hem evden yazı yazarak para kazanıyorum hemde Yazitör Starterdan öğrendiklerim sayesinde networkden de daha çok kazanmaya başladım. Kesinlikle tavsiye ederim...


Raziye (Antalyada bir ev hanımı)(14.01.2014)

Yazı yazarak para kazanmaya Yazitör sayesinde başladım. Size referans olması açısından gelirimi yazıyorum aylık 400 tl ortalama yazı yazarak para kazanmaktayım. Ödemelerimi çok düzenli olarak banka hesabıma almaktayım ve günde 1,5 saat kadar bu işe vakit ayırmaktayım. Ne söyleyeyim mutluyum...

Yorumlar